Jag är ingen expert meeeen....

Ettusensjuttiofyra. 

Tänk att vara expert på deklaration. Idag kan du chatta med en sådan. Kan inte riktigt bestämma mig för om jag är avundsjuk på såna personer eller om jag bara tycker synd om dem. Just nu, i denna stund känner jag att det är skönt att jag inte är en expert på deklaration och jobbar på Skatteverket.

I helgen träffade jag en alpacka.


Jag kan absolut tänka mig att bli en alpackaexpert. Eller expert på lamor över huvudtaget.

Puss!

Eurythmics - Right by your side

För att P4 Värmland är jättebra. Man får en helt ny värld av musik.

Kommentarer
Postat av: Che

Wooh! Den där alpackan ser nästan ut som en blandning av kanin, giraff, myrslok, får och häger. Hur är det möjligt?!

2012-04-27 @ 21:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0