ORÄTTVISOR

Ettusensjuttiosex.

Har förbannat ont i huvudet. Ska nog ha mens imorrn. Men jag vet inte. Har slutat med de där läskiga minipillren. Nu får det vara nog, sa jag och satte ned foten. Så välkommen tillbaka mensmigrän och mensvärk from hell. Så himla orättvist. Och morsan, som redan när jag var tretton, sa "det blir bättre när du fött barn". EXAKT det man vill höra. Barnmorskor säger samma sak "ptja, det går förhoppningsvis över när du fått barn iaf". Jag ser ingen som helst rättvisa i detta. PPP och satans mensvärk. Jag är fet och ful, jag kan lika gärna gå och dö. Som Bubben skulle ha sagt.

Tur att jag tycker Fun. är ett jättebra band och jag ska lyssna på dem hela dagen och ikväll ska jag vara ensam hemma och äta bakpotatis och dricka FLERA LITER PEPSI.

Puss!

Fun. - Why am I the one

För att jag tycker att nån av de dumma tjejerna i högstadiet kunde ha fått min mensvärk istället. Fast jag vet ingen tjej som var dum. JO. Karin i fotbollslaget som berättade för David Lersten att jag var kär i honom. Skittaskigt. Två år äldre var de också. Pinsamt.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

jag tycker att nån av de dumma killarna på högstadiet kunde fått din mensvärk! dumma killar fanns det gott om på mitt högstadium i alla fall!



vet du att det är ett kontor i sthlm som bestämmer vilka biofilmer som ska visas på olika ställen runtom i landet? så de liksom bestämmer vilka filmer ni i Karlstad ska gilla. helsjukt. och inte så konstigt då att visa ställen bara visar kass film. men finns det inget "Smultronstället"?



och så borde jag prata med min chef, men jag vet inte om det är för att jag har nåt i magen (så dum kan han ju inte vara, han vet ju att han kan få hur mycket skit som helst isf) eller om det är för att vissa kollegor hellre pratar om mig än med mig och att han inte fattar att man ska prata med sin personal istället för om den. blajblaj. så jag vet egentligen inte om jag ens vill jobba kvar för just nu är allt mest bara jobbigt. ORÄTTVISOR!



idag sa jimmy såhär när han skulle berätta om nån fest han varit på med jobbet igår: "så var det nåt band som lät som Håkan Hellström-tjafs som hette typ Augustifamiljen." det var roligt. det kan du tänka på när du äter din bakpotatis!

2012-04-27 @ 18:56:46
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Pernilla

hm. det blev visst ett helt brev. jag kanske borde skaffa en blogg eller nåt.

2012-04-27 @ 18:57:34
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Che

"Ler-sten"?!

2012-04-27 @ 21:14:17
Postat av: hogie

Pernilla: Du borde skaffa twitter.

Che: Nej - LERSTEN.

2012-05-04 @ 15:15:07
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: Högstadie-Julia

Jag har också undrat varför vi, de snälla tjejerna från högstadiet, fick den här skitmensen och mensmigränskiten och all djävulskap? Orättvisan finner inga gränser.

2012-06-18 @ 12:30:29
URL: http://qjulle.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0