Frukt är gott. Godare än kött. Tror jag i alla fall.

Ettusenfemtiofem.

Är helt sjuk oinspirerad idag. Hatar såna dagar. Det är slöseri. Slöseri med tid och energi. Det kan ju knappast bero på att jag har tråkig färg på naglarna i alla fall.



Eller att jag har oinspirerande ådror på händerna. Jag kanske har för färgglada händer så inspirationen rinner liksom över och blir ingenting? Eller så beror det helt enkelt på att jag har en vansinnigt inspirerande utsikt... ... ..



Men en sak som är märklig är att det alltid händer ganska bra saker under såna här dagar. På jobbet har det hänt flera saker som säkert kan gynna mig i framtiden. Har bara inte inspirationen att uppskatta det idag. Jag fått massa saker gjorda som måste göras. Och det känns onödigt att göra en inspirerad dag.

Imorrn ska jag i alla fall på Mästerkatten. Det hoppas jag blir inspirerande.

Puss!

The White Stripes - Seven Nation Army

För att det vore kul med något nytt från White Stripes. Nej, att Jack White släpper soloalbum i vår räknas inte.

Kommentarer
Postat av: Che

Otäckt igen. Jag berättade för min sambo härom dagen att jag hade en dröm om en person som påminde om Mästerkatten i stövlarna. Och så skriver du "Mästerkatten"! Hur ofta stöter man på det ordet i livet? Är inte det läskigt?!

2012-02-27 @ 20:35:02
Postat av: hogie

Jag tycker din dröm verkar otäck!

2012-02-28 @ 09:37:10
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: Che

Ännu mer scary blir det när personen jag drömde om var en gemensam bekant till dig och mig....

2012-02-28 @ 17:18:58
Postat av: hogie

Har vi gemensamma bekanta? Nu blev det ännu mer otäckt. Du har inte nåt slags hämndbegär och kommer slå ihjäl mig under kaffeprovning? Eller du är inte kär i mig och kommer kidnappa mig och låsa in mig i ett förråd och mata mig med endast morötter? Jag gillar morötterna som är odlade nånstans i Karlstad, kommer inte ihåg vart. Men de är i olika färger och odlas i sand. De kan du ge mig i så fall. Så är du lite schysst åtminstone.

2012-02-29 @ 09:40:44
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: Che

Ja tänk om jag är en stalker?! Vilken extradimension kaffeprovningen kommer få då. Jag kan exempelvis komma i rosa nagelllack och dricka upp allt kaffe du spottar ut, av ren beundran, som stalkers gör antar jag? För låsa in är inte riktigt min grej. Jag har inget förråd med bra lås dessutom. Bara ett industriskåp från 30-talet. Kan det vara något? Fast risken finns ju att morötterna kommer smaka plåt om du skall sitta därinne och knapra. Passar det att du bor i mina föräldrars garage istället? Det är riktigt (över)möblerat så du kommer säkert finna en trevlig hörna att spendera dina timmar i. Du kan få bläddra i mina gamla bokmärkssamlingar om du vill, sortera i källsorteringen och putsa farmor och farfars glas? Fundera på det.

2012-03-01 @ 08:01:51
Postat av: hogie

Wow. Hoppas! Industriskåp går bra. Övermöblerat garage går bra. Bara jag får känna mig betydelsefull. Som Fabian på Siba.

2012-03-01 @ 12:57:42
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0