Im gonna get there, bipolar

Ettusenfyrtiofem.

Vore det inte väldigt roligt om Eric Saade sjöng Bipolar istället för Popular? Men det beror väl lite på vad man tycker är roligt också... Själv tycker jag att det är jag som är roligast på facebook just nu.



En vacker dag ska jag göra ett riktigt inlägg här. Det handlar mest om att jag är trött på blogg.se. Trött på att mötas av BAKNING, MATLAGNING, MODE och FOTOGRAFERING. När jag kommer in på startsidan. Det verkar vara de fyra intresseområden som är och varit i sverige de senaste tre åren. Blogg är inte världens bästa verktyg heller.

Gibson har startat en blogg på wordpress och jag tycker det imponerar på mig lite mer för varje dag.

Puss!

Refused - Refused are fuckin' dead

För att om ni inte vet varför så borde ni ta reda på varför.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0