När avundsjukan kom till stan.

Ettusenfemtiosju.

Jag dör av avundsjuka. Det är sällan jag har önskat att jag var i Umeå. Men igår, på dagen som egentligen inte finns, då ville jag verkligen vara där. WOW i sommar då. Om inte på fler ställen.



Dennis. Har börjat inse att det aldrig kommer blir Dennis och jag men... Jag älskar dig ändå Dennis! Och jag älskar Refused! Det är inte mitt fel!

Puss!

Refused - Everlasting

För att det är den ni kan se och höra där uppe. Är okej att reklama flera gånger. 


Kommentarer
Postat av: tilda

vi sörjde detta i vårt hem också, men var inte orolig... dennis får du ha för dig själv :P

2012-03-03 @ 13:40:51
URL: http://annaclaratilda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0