När röven faller ner

Ettusensextiosex.

HAHAHA! Ibland borde man bara sova väldigt lite för att allt blir väldigt KUL då. Kom precis att tänka på gårdagens bästa diskussion. Ofta tror jag att det är något fel på mig och Chrille. Eller mest mig då för det är jag som pratar. Mest hela tiden. Stackare. Jag är nog aldrig tyst nu när jag tänker på det. Men iaf

hogie: Skulle du säga att jag är normalfet?
Chrille: Ja du är väl (tänker alldeles för länge för att det ska vara okej)... Normalfet kurvplus.
hogie: Menar du att jag är normalfet plus med kurvor eller normalfet och kurvig med plus?
Chrille: Jag menar normalfet kurvplus. Du är normalfet och kurvig.

Om jag fick välja så skulle jag vara normalfet med kurvminus. Skulle gärna ha små puppor och liten rumpa. Lite fet gör väl inget. Ja. Hellre "något extrafet med kurvminus".

Fin tanke Franke.

Puss!

Håkan Hellström - En vän med en bil

För jag tyckte (fast jag vet exakt vad han sjunger) att han sjöng "för du kan inte se när röven faller ner". Det var också JÄTTEKUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0