Öppna dina trötta ögon och släpp ut det

Ettusensextiofem.

Idag gick jag upp alldeles för tidigt för att det ska vara roligt nånstans. Eller, det var inte så tidigt, men jag somnade sent igår. Hann tänka ungefär femtiofem gånger på vägen till mötet i morse att "hon måste ha menat åtta på kvällen..?". Men så var det inte. Whatever. Nu sover jag nästan. Kan man säga. Kul nyheter:

Smashing Pumpkins nya album
The Views nya album (hoppas det blir stora i sverige nu då, folk är så trögfattade här. "TAKIDA! OMG ROFL LOL!". Eller Mustasch? Varför gillar folk Mustasch? Det är nog jag som är trög)
Punkbands historia blir film. Extra kul eftersom Mats och jag är kollegor och att jag blev alldeles starstruck när jag insåg det första gången vi träffades. Ja jag är inte svår att imponera på.

En annan bra nyhet tycker jag är att Tolgfors avgår. Men jag vet inte. Jag blir nog glad så fort nån med högerpolitik avgår. Fast Tolgfors är ändå lite extra fint. I Sverige är vi inte bra på krig.

Synd att första april är på en söndag i år. Jag får se fram emot maj maj måne jag kan lura dig till skåne. Jag har många bra hyss på gång nu.

Puss!

Håkan Hellström - Aprilhimlen

För att den är som en vaggvisa. Ja älsker Håkan ja.

Kommentarer
Postat av: matilda

jaaaag älskar the view! vifta vifta

fast menar du skivan som kom 2011 nu eller whut?

2012-03-29 @ 16:05:45
URL: http://annaclaratilda.blogspot.com
Postat av: Matilda

meh! läste från mobilen förut. nu ser jag ju att det var en länk, och att om man klickade på den så står ju allt jag behöver veta där. (är tydligen också trög trots att jag lyssnar på the view)

2012-03-29 @ 18:48:22
URL: http://annaclaratilda.blogspot.com/
Postat av: hogie

Klart du gör! Man kanske är trög om man lyssnar på The View? Ja. Det är vi som är tröga.

2012-03-30 @ 09:29:43
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0