Att påverka är att inverka

Ettusensjuttioåtta.

Makt med miljöpåverkan är

Chefen: Jessica. Jag har gjort en sak som jag skäms för. Skäll inte på mig!
Jag: Jaha... varför står du så långt bort? Är du rädd jag ska slå dig...?
Chefen: Jag har skrivit ut... litegrann...

Varpå hon visar upp en bunt på cirka hundra papper. Mhm. Hon skämdes. Det betyder att jag gör mitt jobb bra.

MEN. Sen när jag värmde kaffe i micron..

Kollega: Värmde du precis kaffe i micron?!
Jag: Jaa... här ska inget slängas.
Unga Kris-snubben: Det det det är bra!
Kollega: Du ska inte dricka sånt äckligt kaffe!
Unga Kris-snubben: Det är inte äckligt, det är återanvänt.

Och där behövde jag bara ge henne en blick. Kaffet är ju inte direkt återanvänt men... Det var fint att han hängde på där tycker jag.

Påverkan i vardagen kallas detta och betyder att ni kan hjärntvätta vem som helst med vad som helst. Jättebra.

Puss!

Moneybrother - Blow him back into my arms

För att det är väl ändå synd att Real Control egentligen inte alls är bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0