Ovärdsliga problem

Ettusenåttiotvå.

Ikväll spelar Liptones. Det är lönehelg och sol i Karlstad = förjävligt att gå ut om du själv inte packad som en tjugoårig student. Och för en stund sen fick jag ett fint sms-erbjudande. Åka med till Metallsvenskan. Jobba lite, gratis resa, gratis mat får se massa band. Bland annat Skitarg, Raised Fist, Troubled Horse... Ja jag är peppad. Men jag har så sjukt mycket att göra nu. Gött att vara ledig en helg också. Hårt liv.

Puss!

No Dubt - Squeal

För att jag gillar ska bättre än metal.

Kommentarer
Postat av: fedt.

klart du ska dit, se raised fist.

har inte greppat vad du jobbar med men det måste vara något enormt, och viktigt. ryms det i en timmes show på discovery channel?

2012-05-27 @ 11:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0