Saker som jag inte vet något om

Ettusensjuttionio.

I två års tid har jag varje dag letat efter lokaler att ha replokaler i. Många gånger har jag åkt förbi ett hus som ibland varit tomt. Ett tag syntes det att det, möjligvis, bodde folk i det. Men så för ett tag sen såg jag att det var tomt igen! Det finns ingen info om något nånstans. Såååå... Är det någon som vet något om Magasinsgatan 1 i Karlstad? All information mottages med öppna armar. Vem äger det? Används det till något?


Ja jag tycker det ser ut som ett väldigt bra hus. För till exempel replokaler.

Puss!

Beastie Boys - So what'cha want

För att det är så jävla sorgligt att Beastie Boys aldrig mer kommer vara Beastie Boys.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

finns det inget telenummer registrerat på den adressen på eniro eller hitta.se som du kan ringa då?



jag tror du lever i förnekelse, eller bara har kommit över att folk var elaka på högstadiet. man gick ju ändå på högstadiet för väldigt längesen... och det som var elakt då kanske inte känns så elakt längre, eller så tänker man att de som var elaka då är dumma i huvudet än idag så de har fått sitt straff ändå. jag vet inte. fast jag minns ju precis vilka som var riktigt elaka, även om jag kanske inte skulle låta bli att prata med dem idag

2012-05-12 @ 23:45:41
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Pernilla

bara för att de vara elaka då.



min dator bestämde att jag hade kommenterat färdigt mitt i en mening och skickade iväg. helkonstigt. nu ska jag nog sova känns det som.

2012-05-12 @ 23:46:26
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0