Noja inte. Ät glass.

Ettusenetthundrasju. 
 
När jag för nån månad sen skrev om vårt (mitt?) missfall så var inte tanken att andra tjejer skulle få panik och tro att de också skulle behöva vara med om samma sak. Har fått ett par mejl från tjejer och den största frågan verkar vara HUR det kändes. Alltså hur ont gjorde det innan det liksom slog till. Det kan inte jag svara på. Eller jag tänker så här... Varför så nojig. Tycker inte att ni ska vara ute på nätet och googla efter missfall eller fördröjt missfall eller missed abortion om ni är gravida. Ät järn, sov och gör nåt kul istället. Men OM det skulle hända. Då tycker jag ni ska googla. Läsa och fråga och skriva själva. 
 
DN har en artikelserie nu om ofrivillig barnlöshet med rubriken Portade från bebisklubben. Igår hade de också en chatt i ämnet
 
När det hände oss så tyckte jag det konstigaste var alla vänner som sa saker som "ja... vi har försökt i tre år nu... men det händer ingenting". Jag vet inte om det går att jämföra att inte kunna bli gravid med att få missfall. Jag blev iaf jävligt irriterad när jag hörde det för femte gången. Men nu så tänker jag att det måste vara minst lika jobbigt. Vi vet ju i alla fall att vi kan. 
 
Nog ordat om detta. Jag ville bara att ni skulle se artiklarna i DN och att ni ska sluta googla och skriva i familjeliv och minbebeis-forumen. 
 
Här kommer tre viktiga bilder. 
 
 
 
Och en på mig där jag tränar på att få till den där speciellt Rebecca och Fiona-looken. Görsvårt.
 
 
Jag tog lypsyl efter photoshootet. 
 
Idag ska vi gå på Västanås uppsättning av Nils Holgersson!! Kommer vara svinbra!!
 
Puss!
 
'N Sync - I want you back
 
För att den är på radion nu. Tycker inte alls den är bra. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0