Det är bara REGN.

Ettusenetthundrafyra. 
 
Jag tror det är något fel på mig. Det finns inget som påverkar mig så mycket som folks humör. Nu är hela min dag förstörd. Det första någon som klev in på jobbet sa var "FY VILKET VÄDER! Jag blir så trött!". Typ. Jag blir helt knäckt. Tjat om att vintern snart är här och det är så hemskt. FLYTTA DÅ!! Eller gå en DJ-kurs så kanske du blir GLAD igen:
 
 
Jävla gnäll. 
 
Timo i lördags var fantastiskt och Mando Diao igår var också helt fantastiskt. Både Timo och Mando är så fina och bra att jag vill fälla glädjetårar. Ni gnällmänniskor kanske skulle lyssna på lite bra musik. 
 
Puss!
 
Mando Diao - Snigelns visa
 
För att det är ett hett tips på vad ni kan lyssna på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0