Detta är inte nu

Ettusenetthundratre. 
 
Idag när jag var inne på Myspace (I know, men vi är några som fortfarande använder det...) så tänkte jag, hmmm... har jag inte skrivit massa finurliga saker här nånstans..? JO! HAHAHAHA. Internet är så bra. Där försvinner INGET. Man kommer inte undan från sig själv. Jag hittade det här och det var ju JÄTTEKUL. 
 
 
Så himla full. Men det är kul. För mig är det väldigt kul. För er andra är det inte så kul för ni fattar ju inte. Eller ja, om ni inte är Muse-tröjan eller den übermusikaliska (jag vet att du är här inne ibland, men jag bjur på't) förstås. 
 
Ja jösses. 
 
Puss!
 
Timo Räisänen - Buckets of hate
 
För att den låten tror jag handlar om mig och ganska mycket ungefär 29 juni 2007, lite tidigare och lite efter.
 
(Om ni ska på Timp på lördag (eller någon annanstans i sverige någon annan gång) så tycker jag det skulle vara kul om nåon helt random gick fram och frågade hur det är med hans mami Kicki)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0