Falafeln på Kronoparken. Ät den.

Ettusenetthundraett.
 
Nu har jag fått mens. Slutade blöda typ förra veckan. Precis när "aaaah, det är så här livet är utan binda!"-känslan har lagt sig som en go filt över en så... MEN. Anna vet ni, världens bästa barnmorska på sjukhuset? Hon sa som så här. Att missfall, det är i vissa fall en förlossning. "Har du tur nu, så kommer du inte ha så svåra menssmärtor eller mycket blod när du har mens framöver". Det var de finaste orden nån har sagt till mig på länge. 
 
Nu kan vi istället prata om roliga saker. En rolig, och väldigt konstig sak, är att mor och far har köpt ett kattgym till katterna? Känner de att... Det blev ingen bäbis, men vi måste ändå köpa bäbissaker? Jag vet inte. Tror inte det. De bryr sig nog inte så mycket om vi får en bäbis eller inte... Men i alla fall så köpte de ett KATTGYM. 
 
 
Så här. Ser det ut. Måttligt roade. Fast det är ju väldigt kul, hela grejen. Vem är människan som uppfann detta?
 
Andra roliga saker är Nawros på Kronoparken som jag alltid talar gott om. Och det är INTE för att vi har en kärlekshistoria jag och Nawros (eller vad han nu kan heta). Utan för att det faktiskt är så förbannat gott. Titta bara!
 
 
Goerste falafeln i stan! Kanske ser lite.... törrt ut. Blir mätt bara jag tittar på det. Åk dit!
 
Muse har äntligen släppt sin nya skiva, The 2nd Law. SVINBRA så klart. Alla borde köpa. Alla borde lyssna. Alla borde se dem live i vinter.
 
 
Roligt är också att jag ska köpa en Emmafåtölj idag. Vet inte var den ska bo, men jag kan bara inte låta någon annan få köpa den!!
 
Puss!
 
Muse - Survival
 
För att den är mycket fin på många sätt.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

kattgymmet ser ju exakt ut som ett babygym, undrar vilket som är dyrast? de ser ut att komma väldigt bra överens där gibson och barbro, men jag antar att om man frågar gibson om saken så är det ni som tvingat ihop dem för att få en bra bild...

hoppas du slipper jävlig mensvärk i framtiden iaf, det låter ju sjukt bra!

Svar: Kan till hundratjugo procent garantera att kattgym är billigare. Bebisgym kan jag tänka mig är en sån där sak som tillverkarna lätt kan blåsa föräldrar på för man ba måååsteee ju ha just deeeras bäbigyyym. Du kan ju få kattgymmet till er bäbis om du skickar några satsumas till mig? Anledningen till att de kom överens just där var nog för att jag GNIDIT in hela gymmet i kattmynta. Och det är som att de blir helt väck när det är mynta i närheten. Knarkarkatter.
Tack! Hoppas jag med!
hogie

2012-10-04 @ 16:28:46
URL: http://chibichibimoon.blogg.se
Postat av: Ann

Har två frågor: VART ligger detta falafelställe och VART ska du köpa emma-fåtöljen??

Svar: Har två svar: Falafelstället ligger... vad kan du om Kronoparken? Om du står vid parkeringen i centrum så har du Konsum på höger sida. Till vänster ligger två pizzerior i ett varsitt hörn. Om du går in i "gränden" som de två ligger i och sen svänger till vänster så ligger Nawros där. Gillar du GOD falafel så är det - förutom Nawros - Pasha och Citygrillen som gäller. Emmafåtöljen SKULLE jag köpa av en tjej som lagt ut den på blocket. Men jag vet inte. Skulle dit igår men så hann hon inte så vi skulle höras idag. Har inte hört något idag. Blir nervös!! Har någon annan köpt den? Hoppas inte!
hogie

2012-10-04 @ 18:20:12
URL: http://www.tidensmelodi.se
Postat av: fedt.

va fan hoogan! klickade in din otroligt dåligt uppdaterade blogg för att få läsa ett inlägg eller två kanske så får man veta att du är sexuellt aktiv och fan vet mer.. brrrrr....

hoppas allt är bra med dig.


Svar: Ah men DIN blogg då... Nej just det, du har ju lagt ner den. Skittråkig. Har inte haft sex, jag lovar. Vi gjorde så här: http://www.rfsl.se/?p=1536
hogie

2012-10-08 @ 17:17:57
Postat av: Fedt.

vi skulle ju dela din blogg..

2012-10-08 @ 21:44:21
Postat av: apan

fick ett riktigt rövigt falafelsug nu. Kattgym... hoppas aldrig att min karl klickar in på din blogg, för vi har tillräckligt med kattgrejer. Dock verkar han ha en svår fetisch på det...

Svar: Det blir mycket grejer. Är det innekatter? Jag tänker att de måste ha saker för de får ju inte gå ut stackarna. Fast de leker ju aldrig med nåt. Jo, en gammal råtta och ett buntband... Det andra kan lika gärna kvitta.
hogie

2012-10-13 @ 11:55:07
URL: http://sugarmonkey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0