Kom till mig!

Ettusenetthundrafem. 
 
Läser tidningarna. För jag är i smyg intresserad av stormen som far över USA. I smyg för att jag tycker inte synd om dem. Inte för att jag är ond utan för att det varje år är översvämningar i bland annat Bangladesh som tar massa liv. Men det är det minsann sällan rabalder om. Om du kollar på dina H&M-kläder så står det made in Bangladesh på säkert varenda plagg. Tänk på det. 
 
Men det jag vill berätta om idag är att jag på Aftonbladet fick syn på den här fantastiska reklamen! 
 
 
Eh, ja. Det är jag!
 
Puss!
 
Kvelertak - Offernatt
 
För jag kände att det passade min tajta kropp. 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

jag är också för tajt för mina jeans. undrar hur de råder bot på det? jag vill gå dit bara för att få kolla upp hur man blir lite mer otajt för jeansen!

Svar: Gå dit och ge mig sedan svaret!
hogie

2012-11-09 @ 16:29:35
URL: http://chibichibimoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0