Det blir ikväll

Ettusenetthundratretton. 
 
Jag har en ny BH! "Jaha, vad är det med det då?" tänker ni som att det inte vore någon särskild händelse. Men det är det. För det finns inte min storlek i den här byn. Då måste man åka till Sunne och köpa BH. Men nu har jag en ny och den sitter HÅRT. Ovant. Men skönt. Fast det kan vara anledningen till att jag inte bloggar så ofta också. Syrebrist. 
 
Ska blogga snart. Om Mando Diao. Som vi var på i lördags. Det kräver ett alldeles eget inlägg. 
 
Puss!
 
One More Time - The Dolphin
 
För jag försöker övertala Chrille att vi ska spela in den. Jag kan sjunga och han spela gitarr. Intresset är lite väl svalt tycker jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0