Inte jättearg, men lite.

Ettusenetthundrafjorton. 
 
Jag brukar inte vara arg på SJ. Jag förstår inte vågen av ilska som drar genom landet. Jag förstår inte vågen av ilska som riktas mot SJ. Ni kan testa att skälla på vår regering istället. Men iaf. Idag blev jag lite förvirrad av dem. SJ brukar alltid ge väldigt bra och snabba svar på twitter. Fast idag blev det en väldigt märklig konversation... 
 
 
De tror alltså att jag inte kan med internetbokningen? Jag kan twittra och interagera med SJ på twitter, men jag vet inte hur jag köper tågbiljetter på nätet? Felet är ju att det inte går att komma vidare i beställningen för det här jävligt irriterande meddelandet kommer upp hela tiden
 
Hur ska internetsupporten guida mig genom ett tekniskt fel på deras egen hemsida?
 
Jag som vill köpa poängresor för halva priset!!
 
Puss!
 
Säkert! - Är du fortfarande arg?
 
För att jag fortfarande är lite arg, ja. 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

de kanske tror att du bara lärt dig twitter men ingenting annat på internet? eller så är de bara lata. nu ska jag börja följa dig på twitter!

Svar: Så måste det vara, så klart! Nu ska jag bara följa DIG på twitter. Bara dig och ingen annan alltså!
hogie

2013-02-05 @ 15:43:14
URL: http://chibichibimoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0