Jag älskar Ewan mer än Håkan fast på ett annat sätt

Ettusenetthundratrettio.
 
Planen var att skriva ett långt kärleksinlägg om Håkan Hellström. Det är så konstigt hur jag liksom blev hånad när jag var femton och sa att HÅKAN HELLSTRÖM KOMMER BLI STÖRST I SVERIGE!! Sen blev typ mobbad i massa år för att jag ÄLSKAR Håkan. Och nu står 66 000 pers på Ullevi och grinar för han är så bra? Men iaf. 
 
Istället kommer ett inlägg om Ewan McGregor att komma. Ett kärleksbrev till Ewan. Så ni förstår hur mycket jag älskar Ewan. Uuuaaan.... Han är snygg och han är bra på det mesta.
 
 
Håkan till exempel. Han är ju bara bra på musik. Det duger inte för mig!!!
 
Puss!
 
Muse - Madness
 
För jag kände att den passar bra i denna Håkan-galenskap som logiskt nog pågår. 
 

Kommentarer
Postat av: Che

Vem är Ewan?

Svar: "Vem är Ewan"?! Oh lord... Trainspotting? Moulin Rouge? Big Fish? Star Wars? Little Voice? I love you Philip Morris? Va va va?
hogie

2014-06-19 @ 09:34:39
Postat av: Che

Jo men jag har ju sett flera av de filmerna men inte lagt honom på minnet. Nu kommer jag aldrig glömma Ewan.

Svar: Åh din kommentar är "Misstänkt spam" :) Skönt att du inte älskar Ewan lika mycket som jag gör. Mer till mig!
hogie

2014-08-12 @ 13:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0