Hur ska man orka

Ettusenetthundratjugonio.
 
Jag känner att jag inte vet om jag kommer att klara av att vara en del av sociala medier. Kanske att jag måste göra ett uppehåll fram tills den 15 september. Jag klarar inte av att det inte ens går att ha en diskussion med en del människor. Det här till exempel. Dyker upp i mitt flöde:
 
 
Så JÄVLA provocerande. Den här snubben gick jag i samma klass med från lekis till nian. Vi har vuxit upp med en invandrarvåg från bland annat Eritrea. I låg- och mellanstadiet var en av hans bästa vänner en mörkhyad kille. Vad gick snett, undrar jag? Att han sen får 33 gilla på statusen och att folk tycker att han är "KUL HAHAHA" är så sjukt skrämmande. Just den här diskussionen ballade ur och en tjej lyfte att "Skönt att någon vågar lyfta frågan - heja SD 2014!!!". Typ. USCH. 
 
Jag ska göra mitt bästa för att fostra den lilla Superbabyn till att få mänskliga värderingar och ett helt vanligt jädra sunt förnuft. 
 
 
Men. Tänk om det skulle gå snett. Som med mina gamla klasskamrat. Vad gör man då? Uppsöker psykolog. Adopterar bort henne. Ja jag vet inte. 
 
För övrigt så var vi på Tecas Longhorn och åt lunch. Deras halloumiburgare var vansinnigt god! Vill äta där ungefär varje dag!!
 
 
Puss!
 
Kaiser Chiefs - The Factory Gates
 
För att börja jobba när man fortfarande ammar är jättekorkat. Tips till er där ute. Gör inte det. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0