Ganska så roliga saker

Ettusenetthundrafyrtionio.
 
Den här tröttheten jag känner. Jag vet inte. När man vaknar, det är mörkt och man knappt orkar få upp en glipa i ögonen. Ikväll ska vi på Little shop of horrors. Vette tusan hur jag ska orka. Men åh vad roligt det ska bli!! Har sett fram emot den här uppsättningen så länge! Feed meee feeeed meeee!
 
Idag har jag varit i Seniorernas hus. Gamlingar. I love them!! Försöker sprätta sig med fräna ord som: cool. En tant försökte få mig att börja brodera. Men där kände jag att min gräns drogs. Alltså, jag har ju korsstygnsbroderat. Men hon höll på med nån slags frihandsbroderi. 
 
På söndag då. Då ska jag få träffa walliska svartnosfår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Puss!
 
Love Antell - Gatorna tillhör oss
 
För att i morgon börjar Så mycket bättre. Kommer vara svinbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0