Va fan, är du full farsan? Har du söpe?

Åttahundrasextiosju.

Tacka fan för att jag är full, jag har ju söpe! Ibland kan jag lyssna på MNK-klipp om och om och om och om igen. Och igen.

Uh va det svider i ögonen. Snart ska jag få nya glasögon. Hoppas jag. Jag efterlyser ändå fortfarande mina gamla glasögon som på något mystiskt sätt har försvunnit. HAR DU SETT ETT PAR ORANGE/BRUNA TOMMY HILFIGER-GLASÖGON SÅ ÄR DE MED STOR SANNOLIKHET MINA. Och ja - jag vill i så fall ha dem tillbaka.

Igår kom jag på något jätteviktigt som jag skulle skriva här. Kanske att det var så viktigt att det skulle förändra hela samhället. Antagligen var de något klokt om demokrati, natur och någon fin revolutionerande kombination av de båda. Mest troligt är att det handlade om rock och roll. Fast egentligen vet jag inte alls. Vad jag däremot vet är att jag har bokat biljetter till Alice i underlandet.

Snart ska jag gå hem till Bennybönan med mina frisörsaxar. Det är vansinne att vissa personer släpper mig lös med mina saxar. Men jag säger't - en dum en får skylla sig själv. Eller som Hagforshoran säger - Kan en inte slöss ordentligt så ska en inte slöss alls! Det är ungefär samma sak.

Nu är Tård i Afghanistan. Tydligen så är det tjugofem grader varmt, fina moskéer och skottsäker väst som gäller. Gött. Här är det en halvmeter snö och så kallt så kläderna man måste pälsa på sig gött duger som skottsäker väst.

Puss!

kent - Mannen i den vita hatten (16 år senare)

För att det blir fint med lite kent i vår/sommar.

Kommentarer
Postat av: fet.

söpe. fin skit!

såg bröllopsfotografen igår. molkom och skit, tänkte på dig.

2010-03-01 @ 14:51:26
URL: http://bastard.blogs.se
Postat av: hogie

Gulligt att du tänkte på mig fetto. Här i Värmland är alla precis som i den filmen. Roligast är scenen där far och som sitter i trädgården och pratar om morfar som var nazist. Annars är filmen sjukt dålig.

2010-03-02 @ 11:19:47
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0