Det är löken som gör att jag gråter

Sexhundraarton.

Nu blev jag skitnervös. Vi var på bröllop. Jag tog hundratals bilder som blev apbra. Jag la in dem på minnet. Nu hittar jag dem inte. Christian kommer kanske att börja gråta. Hoppas att jag la in dem på den andra datorn.

Är så vansinnigt rastlös och uttråkad. Det regnar. Imorrn börjar i alla fall Allsången. Den största ljusglimten i mitt liv just nu.

Ni som ar läst min blogg sen den låg på Blogs minns kanske mitt evinnerliga tjat om Flight of the Conchords? Till exempel i det här inlägget och tjugo andra. De är ju så sjukt fantastiska så det kan inte vara på riktigt. Ryktet var alltså sant. Svensk teve har köpt in det och visas på SVT. Första avsnittet var i fredags, en jävla miss eftersom det var midsommar. Vet inte vilket det var, men det är ju fortfarande The Humans Are Dead som är det roligaste som någonsin har gjorts. Titta på det! På fredagar halv tio. Är ni på fest? Titta på det tillsammans! Woho.





I poked one. It was dead.

Jag kissar på mig så bra. Löklåten är bra också. Im not crying, I've just been cutting onions. Im making a lasagna. For one. Muahahaha. Sjuka människor. I love it. Nu måste jag göra något.



Puss!

Flight of the conchords - I'm not crying

För att jag inte gråter. Det är bara lite damm i ögat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0