Gipsy gipsy - köp en häst!

Femhundraåttio.

Så har det hänt igen. Håkan har återigen gjort "den bästa plattan hittills". Zigenarliv Dreamin är vansinnigt bra och jag vill vara femton igne och älska att springa på konserter och knööö mig längst fram. Att vara femton och se Håkan i sjömanskostym och Timo spela sönder fingrarna på gitarren. Det vore inte illa att få vara tjugotre, se Håkan vara vuxen och ha Hurricane Gilbert som starkaste sidekicken i mannaminne.

Idag har jag skruvat. Massor av skruv. Idag ska jag dricka massa öl. Jag förtjänar det och det behövs.

Puss!

Håkan Hellström - Zigenarliv Dremin


För att det är lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0