Någon dag är jag din jakttrofé

Femhundrasjuttio.

Om jag var tio år yngre skulle jag inte behöva dig längre.

Om jag var tio år yngre. Då skulle jag vara tretton. Nästan då jag fick dig och precis när jag behövde dig. Tänk så det kan vara.

Idag fick jag ettan igen. Sweet skit. Men de valde inte den bilden som jag var mest kär i. Knäpper etthundrafemtio bilder, den blir skitbra... men de väljer den inte. Antagligen för att den är oskarp. Att det ska vara så jävla petigt då!

image3

Mitt nya rosa nagellack håller på att förfalla. I min skattkista finns fem nyanser av rosa. Det här är den bästa. Även den senaste. Men nu förfaller den. Det är ju synd. Då måste man ta bort det och ta på nytt.

Idag kom ett nytt nummer av Herman Hedning. Hur bra som helst. Ja jag blir nöjd.

Nu ska jag säga en sak. Som kommer att skrämma många av er. Yes. Jag ska ta körkort. Det är true, inget båg. Vad ska jag göra då? Man kan väl nästan säga att mina föräldrar tvingade mig. Dessutom får jag ett superjobb om jag tar det. Vilket jag ska göra. Ska börja redan imorrn. Det är helt sant. Nej jag vet. Jag tror inte på det själv. Men nu är det så och jag vill att alla accepterar och går vidare.

Och bara för att jag har flyttat skitbloggen hit så är det tusen besökare per dag på den andra. Skit ner er. Eller inte. Det gör ni som ni vill.

Puss!

Håkan Hellström - För en lång lång tid

För att jag ska lyssna på den tjugo gånger på raken. Det här är sjätte.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Grymt snygg bild Jessica! Läste artikeln på nätet, bra jobbat!!
Så du har ändrat uppfattning om körkortet nu?
Vi får ta tag i det där båda två nu, köra stenhårt!
Hoppas du trivs på praktiken och allt!

2008-03-11 @ 09:30:03
URL: http://lisaharkman.blogg.se
Postat av: hogie

Lisa: Taaaack. Artiklarna som hör till de bilder jag får på ettan är alltid så förbannat dryyyyga. Såna där typiska "gullegull-måndags-grej-som-alla-ska-tycka-om". Men men :).

Ja för fan. Nu är det intensiv som gäller! (egentligen vill jag verkligen inte). Vill du ha pepp så kan jag ge pepp!

Vi hörs snart!

2008-03-11 @ 20:05:22
URL: http://hogieskill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0