Gå inte på det. Det är en by.

Sexhundrafyra.

Det är ett jävla öde att inte kunna ligga ute på en filt på gräset. Det är nåt djur (jag misstänker mygg) som har bititi mig så det ser ut som jag har böldpest. Dåliga gener dåliga gener dåliga gener. Så jag gick in. Efter att jag läst hela senaste numret av Camino. Det är gött med journalistiska förmåner.

Nåväl. Vad vore livet utan i-landsproblem.

Igår fick jag två öl. Fick även en vinflaska, men jag lät den vara. Döm om min förvåning (inte alls) när någon i hemmet öppnade den och firade utan mig. Det var ju jag som klarade teoriprovet. Alla små Ågrens som varit innanför kläderna är nu väck. Varför de alltid hittar in under dem vet jag inte. Lära mig saker, det är en av de få saker som jag faktiskt på fullaste allvar kan säga att jag är bra på.

Körläraren:
Det är bra med dig. Du är klok. Till skillnad från andra som jag brukar ha här så verkar du faktiskt förstå vad jag säger.

Redan där borde jag ha förstått att det inte skulle bli några problem. Trots detta så tror jag det är nyttigt att känna några Ågrens. Släpvagnar till exempel. Det var jättetråkigt och inte alls speciellt lätt. En fråga fick jag om släpvagnar. Det var den kunskapen det. Hade kunnat gjort plats åt något annat där.

Nu ska jag nog cykla ganska långt. Eller åka inlines. De har inte en enda broms i den här stan som passar mina inlines. JÄVLA STAD. Lurendrejeri är vad det är. Man tror det är en stad, det är en by.

Puss!

Pearl Jam - Hail Hail

För att det här med Mein Affen Kampf kan bli hur bra som helst.

Kommentarer
Postat av: Ulli

Grattis! Vill du fira i helgen med fler öl än två får du höra av dig!

2008-05-30 @ 07:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0