I min värld är alla ponnyer

Sexhundrafemtiosju.

Upptäckte precis att mina vantar är totalt demolerade. I samma stund kom jag på att min mössa har bott hemma hos Anna sen den flyttade in i hennes mans luva i januari när vi var på fest hos Marcus. Imorrn ska ju jag till dagis. Det är kallt ute nu. Alltså måste jag ner på stan. Värdelöst. Om jag ändå hade haft tid att möta upp Linnea i vintras när hon var här. Hon som hade stickat specialbeställda vantar till mig. Det ångrar jag djupt idag.

Gibsons kulor är borta, men inte är det lugnare här hemma för det. Han är go ändå.

Igår löneförhandlade jag. Det gick till nästan precis så som jag beskrev det innan.
Hon, med väldigt mystisk och allvarlig röst: Har du... något bud till mig?
hogie: Pfff.. Jadu. Alltså. Nej?
Hon: Men... jag har... ett till dig.
Sen pratade vi lite och hon sa till exempel att "du har ju väldigt hög utbildningsgrad" och jag tänkte "shit, vad har de andra gjort då?". Och allt slutade med..
hogie: Okej!

Idag är det husfruarna och Isac ska få "Horton" av mig. Woho! Hoppas han tycker den är kul. Jag tyckte att den var helt sjukt kul. Katie var roligast. Hon är gul och psykopatisk. I min värld är alla ponnyer och fiser fjärilar.

Jaja.. jag går väl då.

Puss!

Markus Krunegård - Ibland gör man rätt ibland gör man fel

För att det var en jättesöt sjuttiosjuårig tant med på Krister igår som var arg för att de spelar Markus Krunegård för sällan. Några av hennes andra favoriter är Timo Räisänen, Kleerup och Hammerfall. Roooolig tant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0