Hittepåländer och pinsamheter

Sexhundraåttiotre.

Idag gav min autism sig till känna på riktigt.

Jobba hemifrån är inte så jävla kul. Katterna ger mig hjärnblödning och datorn är kass. Men snart ska jag få flytta upp en våning och då blir allt bra. Hoppas jag.

Idag ska vi göra pizza. Det tycker jag är kul och gött. Det är minus tolv ute och jag måste gå ut när jag gjort klart alla planeringar och bokningar. Det känns sådär faktiskt.

Nu får de ge sig nere i Gaza, Får jag inte hjärnblödning av katterna så lär jag åtminstone få magsår av striderna i Gaza. Det kändes så mycket lättare att vara arg över det när jag var sexton och palestinasjalen var mitt finaste plagg? Nu känns det mer som att jag är ledsen. Stackars barn. Det är så orättvist. Jag blir så arg på Christian som spelar krigsspel på PS2. Din tönt.

Puss!

Docent död - Krig & Kärlek


För att det borde vara mindre krig och mer kärlek. Det är ett pinsamt misslyckande att striderna ökar trots FN:s resolution. Känns det som att det hjälper att skjuta ihjäl 9-åringar? Pinsamt är också att USA väljer att inte ens rösta... Jävla hittepåland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0