!RASMUS JANSSON!

Sjuhundratrettionio.

Det här inlägget riktar sig direkt till Rasmus Jansson.

DU MÅSTE SVARA NÅN GÅNG! HUR SVÅRT ÄR DET ATT SVARA? DU SITTER JU ALLTID FASTKLISTRAD VID MOBILEN! BILJETTERNA SLÄPPS PÅ FREDAG! DET ÄR OM TVÅ DAGAR! TVÅ DAGAR!!

Sådär ja. Trakasserierna har bara börjat. Men hur svårt ska det vara, egentligen?

Första gången jag och Rasmus såg Muse så var det knappt halvfullt inne på Cirkus. Nu är det stora värsta rusningen efter biljetterna. SÅ DÄRFÖR MÅSTE JAG TRAKASSERA DIG! FÖR TYDLIGEN ÄR DU VÄLDIGT UPPTAGEN OCH VIKTIG NU FÖR TIDEN! SVAAARAAA DÅÅÅÅÅ!

Puss!

Muse - Plug-in baby

För att det fortfarande är den bästa låten de gjort.

Kommentarer
Postat av: Skägget

Lite törrt att jag har biljetter redan? Men ska du hänga med kanske? Hör av dig!

2009-06-05 @ 02:15:48
URL: http://musetröjan.se
Postat av: hogie

Jag sitter här och känner på det. Kanske att jag måste sluta lyssna på Muse när Rasmus Jansson är så vårdslösa med dem.



Men det är ett fint erbjudande som jag ska tänka genom.

2009-06-05 @ 09:09:31
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0