Är hon efterbliven på något sätt?

Åttahundrafyra.

Idag är jag lite orolig. Min träningskompis Dalmasen var inte på träningen. Han som alltid brukar skoja med mig. Den största anledningen till att hans kommentarer (som är jävligt torra) är roliga är hans sjukt grova dalmål. Vad har hänt? Har han fått en sträckning? Har han fått svininfluensa? Han måste vara minst sextio år så jag känner att vad som helst kan ha hänt. Har han flyttat tillbaka till dalarna? Idag hade han till exempel kunnat säga "Klockan sju?! Hur ska man orka jobba efter det då..." och sen fnittrat lite åt mig. Hoppas han kommer tillbaka. Det är ju först den här terminen som han har vågat börja prata med mig.

Jag tror att jag har lyckats övertala Chrille Krok att ha trettioårsfest. Jag lockade med korv-i-bröd, fiskedamm, piñata, knorren-på-grisen, Twister, Singstar... och efter ett tag började han själv komma med fina idéer. Jag tycker att det är på tiden att han har ett kalas. Att fylla trettio är ju ett utmärkt tillfälle. "Jag tycker det är fånigt att fira födelsedagar" sa han först, som om han hade levt med med mig i några år. Då förklarade jag att jag tycker det är fint. Man ska fira dagen då man föddes. Speciellt när det är jämnt, som till exempel trettio. Hahahahaha. Jag är så himla bra på att hitta på övertalningstal. Mest för att jag vill att ett kalas med en piñata. Och tema Carl-Jan. Jag har fått Chrille Krok mer och mer intresserad av Carl-Jan. Mest efter min otroliga imitation av honom. Carl-Jan alltså.

När ska Barbro bli könsmogen egentligen? Finns det någon som läser det här som vet något om katter? Kan det vara något fel på henne? Hon blir ett år den här månaden. Ett år och jag märker då inte av någon könsmognad. Kan hon vara efterbliven på något sätt?

Mejlutskick, nu ska de skickas.

Puss!

Håkan Hellström - Zigenarliv Dreamin

För att den är så rolig. Den är väldigt Jojje Wadenius.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0