Som isbotten

Niohundrasextiotvå.

Idag kändes det verkligen att jag inte har så mycket hår kvar. Jag frös om hårbotten.
Tur att jag får roliga meddelanden på MySpace. Som till exempel:
"hej ja sitter på bibblan ska hem snart vännen hoppas vi kan höras nån dag kanske ikväll eller senare på msn var ett tag sen ja var på msn men tänkte börja med det igen måste rensa ut mina kontakter bara
hoppas vi hörs"


Eh... Okej... Vi hörs ikväll då vem du nu är Andreas nånting.

Puss!

Daniel Gilbert - Maelstrom

För att Daniel också har lite tunt göbbhår.




Kommentarer
Postat av: Che

Meddelanden blir så dynamiska utan punkter. Ungefär som Håkan Holm skulle bli med peruk.

2010-11-03 @ 14:11:07
Postat av: hogie

Det känns desto mer dynamiskt och kul när han typ stalkar mig på myspace och alltid skriver såna där meddelanden. Som jag inte ens svarar på.

Håkan Holm med peruk. Vilken grej! Photoshop får bli mitt kvällsnöje.

2010-11-04 @ 11:04:45
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: Che

Lova att lägga ut några fina Make-overbilder på Hånken sedan! :D

2010-11-04 @ 12:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0