Det här kan jag nog inte prata bort

Niohundranittiofyra.

Lyckades nästan nästan, under förmiddagsfikat, förhandla bort att jag ska göra tunnbrödsrullesnittargrejer till öppet hus på lördag. Men nu slog det mig ju att jag bara har en förhandlingsdag kvar! Annars måste jag göra de där jäkla rullgrejerna imorrn. Jag som är så bra på att baka söta, goa kakor som alla gillar... Nej, du måste göra tunnbrödsrullesnittargrejerna. Som jag aldrig ens gjort. Vem väljer förresten en tunnbrödsrullesnittegrej framför en mjuk, chokladig kaka med silverströsselpärlor på?

Puss!

Jens Lekman - You are the light

För att det var roligt igår när Kenneth sa "duuuu... du lyssnar rätt mycket på musik va? Kings of Leon, My Morning Jacket och gillar du Teenage Fanclub?"

Kommentarer
Postat av: Che

My Morning Jacket?! Otroligt. Jag känner ingen förutom mig själv som lyssnar på skäggnissarna. Nu gör du det också tydligen. Imponerande.



Klart alla vill ha tunnbröd om det finns att välja på med något gott i? Silverströsselpärlekakor är för mesar.

2011-02-03 @ 11:08:30
URL: http://newseason.blogg.se/
Postat av: hogie

Har inte lyssnat på My Morning Jacket sen sena tonåren. Men det kanske är dags att ta upp'et igen.

2011-02-08 @ 15:05:29
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0