Bara det inte blåser

Ettusenetthundratjugotre. 
 
Är. Så. Förbaskat. Trött. På. BLÅST. Ska flytta. Känner jag någon som bor där det inte blåser - tipsa mig så flyttar jag direkt! Kommer upp på morgonen... -6 grader, helt okej ändå. Tänker man. Går ut. NEJ. Det är typ tvåhundra minus för det är vänervind och klarälvsvind och den blåser rakt in i märgen och så ska du cykla så då blir det ytterligare femtio minus. 
 
PLUS att jag är sur på Tommy Nilsson. Jag gick hårt ut i sociala medier igår och försvarade honom och så är det bara ett jäkla PR-jippo. Kommer aldrig köpa det där godiset!!
 
Vänliga hälsningar
Surtant
 
Puss!
 
Hästpojken - Sommarvin
 
För att det är bokat till Putte och det är i alla fall bra. 

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Alltså, sen vi förstörde vårt klimat blåser det ju jättemycket jätteofta. Men förutom det skulle jag vilja påstå att det inte är så blåsigt här där jag bor ändå.

Svar: Mja, svårt att veta hur eller om det där hänger ihop. Blåst är för mig väder och det är inte samma som klimat. Å andra sidan så tror jag det alltid har blåst här? Det kanske är så att när man var yngre så brydde man sig inte lika mycket. Jag får flytta norrut helt enkelt. Är det cykelvänligt?
hogie

2013-03-20 @ 23:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0