En jävligt bra textrad, Björn.

Femhundraåttiosex.

En av de kanske roligaste sakerna som hände i helgen var när morsan tjatade i tre timmar på att vi skulle lyssna på Björn Afzelius. Till slut gav jag efter och i rödvinsruset säger hon "Det är en jääävligt bra textrad det där. "Arbetare, förena er världen över och ta till kamp!". Jävligt bra skrivet". Då skrattade jag och tyckte hon var gullig. Idag har jag tänkt att det hade varit en bra revolt. Att bli moderat.

En annan rolig sak var när jag hittade de här shortsen i farsan garderob idag. Bonusbild!
image11

Blev du kär i dem eller? Ja, svarade jag. Sen fick jag behålla dem. Fin sommar i fina shoooorts! Notera badtofflorna från Rhodos. Notera även hunden.

Nu måste jag äta. Sen ska vi se Simpsons. Spiderpig.

Puss!

Björn Afzelius - Tankar i Havanna


För att det är en jävligt bra skriven text.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahaha, ÅH vad jag hade velat se dig i MUF!!

2008-04-20 @ 22:54:28
URL: http://linneaornstein.blogspot.com
Postat av: Fat.

fel dryck hoogan.

2008-04-21 @ 16:02:10
URL: http://bastard.blogs.se
Postat av: hogie

Linnea: Men tänk dig vilken bra spion jag skulle vara. Anpassning kan vara min bästa sida. By the way... Det här med inbjudan till din blogg? Har glömt mitt lösen till kontot och får inget nytt. Finns det nån omväg?

Fetis: Dagen efter är det alltid Pepsi som gäller.

2008-04-21 @ 17:10:30
URL: http://hogieskill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0