Lyllos Mira 14

Sexhundratrettioett.

Hästteatern minimerade inte min hästskräck. Nu försöker hon få mig att följa med på ridträning. "Jag ska tänka på det", svarade jag. Men i mitt bröst skreks det "NEJ NEJ NEJ". Imorrn ska jag berätta för er om 14-åriga Mira från Forshaga som minsann har varit på Horse Show i Stockholm. Lyllos henne.

Friskis och Svettis känns sådär när min gamla mellanstadiefröken Inger Kemtvätt står mittemot mig och ivrigt sjunger med till Cara Mia.

Rocket Science. Se den vettja! Nu blir det spansk skräckfilm.

Puss!

Markus Krunegård - Jag är en vampyr  


För att det är att hålla sig till ett tema.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

inte heter hon väl kemtvätt på riktigt?

2008-08-31 @ 21:54:32
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: hogie

Jo, det gör hon.



Nä då. I wish! Hon heter Kemvall och pratar med sned Stockholmsmun. Hon var en bra fröken. Inger Kemtvätt.

2008-09-02 @ 12:44:15
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0