Ryssen. Eller Tchad.

Sexhundrafem,

Idag håller jag på med mystiska saker. Mystiska saker som kan få oanade konsekvenser. Jag ska hämta en kattunge! Christian vet inget. Så säg inget till honom. Det är som en slags överraskning. Som kan få oanade konsekvenser. Men hur ska han inte kunna tycka om den här? Det måste han. Och efter det måste han utse mig till världens bästa flickvän all time number one of top ten.

image18

Jag önskar att han får heta Tchad eller Ryssen. Iofs så kan jag ju säga att den hette det och att man inte fick byta namn. Smart hogie, smart.

Jag har massa roliga saker att berätta. Som att Timo fortfarande är bäst i sverige och att vi var på bröllop i lördags.

Men nu måste jag städa. Städa städa. Vill ju helst inte att det ska finnas något FIP-smuts kvar. Det vore tragiskt för Ryssen. Eller Tchad.

Puss!

Timo Räisänen - Im Indian

För i helvete vad fint det är live.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0