Härlig stämning i lagomlaget

Sexhundraelva.

Helvete. Vad dåligt bilkörningen går. En del människor är helt enkelt inte gjorda för att få körkortet. Jag kan mycket väl vara en av dem. Har aldrig haft så dåligt självförtroende inför nånting. Men nu känner jag mig verkligen helt totalt usel. Jag måste gå en bättre-självkänsla-kurs innan uppkörningen.

Idag gäller det. Sverige-Grekland. Sill-Tzatziki. Stockholm-Aten. Vikingarna-De gamla grekerna. En gång var jag i Grekland och fick en rak höger i ögat. Jag var liten, hade blonda lockar och blå ögon. Det gillade de vuxna, men inte de vuxnas barn som blev avundsjuka. Och gav mig en rak höger. Hoppas Grekland förlorar idag. Så får ni igen för knytnäven. Vad som hade varit fint... att vara i Kungsträdgården. Bra skit det där.

Det är rätt så roliga länder i grupp D. Ryssland - gypsiepeople, Spanien - dancingpeople, Grekland - whitehousepeople, Sverige - lagompeople. Vilken fest det skulle vara! I ett vitt hus med zigenare, dans och de där som hänger i baren och är lite lagom.

Hur matchen går har jag ingen aning om. Det kan gå hur som helst. Det verkar inte vara det mest taggade laget som är skickat "Det är en härlig stämning i truppen" säger Lagerbäck. Zlatan är laget säger tidningen. Och vad är det med Linderoth-hysterin? Han spelar ju aldrig bra. Nåväl. Snart kommer startelvan iaf. Hoppas att Rami Shaaban får spela lite också.

TTT. Total Tarm Tömning.

Puss!

Doors - People are strange

För att den är på hjärnan skitofta. Varje dag till och med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0