Grisens anatomi

Femhundrasjuttioett.

Oh lord. Im so bored. Chiefen har åkt till Vietnam och låtsaschiefen börjar senare. Släktforskning. Jag gör det jag bara gör det. Bibblan öppnar tio. Igår ringde fröken och var alldeles tokknäckt över att jag inte hade nånting att göra. Hon skällde ut Hans-Åke. Men inte har jag märkt nån förändring trots det.

Idag är det Ponnymannen. Tjena macarena vad jag ser fram emot det. Det kommer bli enormt bra. Jag lyssnar och lyssnar och lyssnar och inte tröttnar jag för det. Cyklar och knark och Lena 60 och Vänta med att tänka och Eklandagatan och nuvarande favoriten Cancerkropp. Helt fantastiskt. Tack indiegötet. Tack musiköra.

Det första jag ska lära mig är att få bilen att rulla framåt. Det ska jag få lära mig på Sätter och i Ulvsby. Fråga mig inte varför. Det är min far som har lagt upp den planen. Sätter beror nog på att han längtar tillbaka till sjukvårdscentrum. En gång när jag var med honom dit. Då hände det obehagliga saker. En lastbil med ett flak grisar. "Läkarna lär studenterna att operera på grisar. De har typ samma anatomi som oss". Säger farsan som att det vore helt naturligt. Det är ju bra att vi har grisar som vi kan lära oss viktiga saker av. Det är bra..... Iaf. Hittills har jag lärt mig att pedalerna sitter i ordningen koppling-broms-gas. Jag tyckte det skulle vara lättare om det var koppling-gas-broms. KGB. Jättelätt att komma ihåg.

Puss!

Hästpojken - Cancerkropp

För att de är så konstiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0