Hör vad jag säger, gubbjävel

Femhundrasextiosex.

Tror att en gubbe i redaktionen börjar bli allvarligt trött på att jag hör extremt dåligt. Han har börjat prata övertydligt efter att jag varje gång som han pratar med mig måste säga "vad sa du?". Men han pratar ju med mig iaf. Så det kanske inte är så farligt.

Mode och trender. Helt rätt grej att sätta hogie på. Men idag har jag faktiskt kommit på lite grejer jag kan göra. Det är ett temanummer så jag vill kanske att det ska vara bra skit. Köpte till och med ett ex av Solo häromvecka. Drettidning. Vem orkar med såna där tidningar? När kommer det ett nytt nummer av Herman Hedning? Jag måste ha en frukt.

Bra skit är Things we lost in the fire som jag väntade på aplänge. Det kanske jag redan har skrivit? Bra är den iaf. Duck City som jag tyckte var alldeles lysande var inte alls så bra nu när jag är klar med den. Läs den ändå. Jag uppmanar dig att läsa den. Speciellt om du gillar Kalle Anka.

Det är så fint väder. Jag blir så glad. Lyckan är kanske till och med total. Way out west är det jag ser fram emot. Sommar i götet.

Puss!

Lars Winnerbäck - Solen i ögonen

För att jag hade tydligen lagt in massa Lasse-skivor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0