Ponnyflickan och tunga grejer

Femhundrasextionio.

Flytten hit känns ju sådär. Antalet läsare har minskat drastiskt. Det tycker jag är tråkigt. Ännu tråkigare för er som missar min fantastiska blogg. Den är så bra så jag knappt vet vart jag ska ta vägen.

Biljetterna till Hästpojken är bokade. Bara att hämta ut när jag kommer hem. Det ska jag göra. Snart ska jag till ishallen. Konståkning. Jag som har gått i konståkning! Vunnit priser och grejer. Sportkameran är tung så de måste köra mig. Trots mina protester. För så klen är jag faktiskt inte. Jag är rent utav sjukt stark, öm jag får säge't själv. Sen ska jag träffa en designer. Hon verkar skön. Det ska bli spännande.

Nu ska jag läsa Värmland Folkblads nöjesbilaga. Det känns konstigt att sitta på en borgerlig redaktion.

Puss!

Bad Cash Quartet - Big Day Coming

För att det är så Arvikafestivalen.

Kommentarer
Postat av: KARLSTADSTREETSTYLE

Hej! Spana in KARLSTADSTREETSTYLE, som är en nystartad blogg. Ha det bra!

2008-03-09 @ 19:39:24
URL: http://karlstadstreetstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0