Svulst

Sexhundrasextiotre.

Undrar vad det handlar om när jag alltid måste få så här konstiga saker. Aterom. Säger han helt naturligt. Jag misstänker att det är aterom. Efter att han nästan klämt mig till döds. Och nu måste jag äta penicillin. Jag har ju precis ätit hostmedicin jämt göööörlänge! Stora äckliga tabletter som jag inte kan svälja. Och efter ett tag luktar kisset äckligt också. Dagens i-landsproblem: aterom. Infekterad talgkörtel. Fy fan så äckligt det låter. Säg det högt; infekterad talgkörtel. Då tänkte jag att, gött då äter jag äcklig penicillin så är det bra sen. Nej, då ska det opereras. Damn you! Han sa säkert bara så för att han vill så gärna skära i nån. Dessutom tvingade han mig att klämma på hans flint. Det gör inget. Han var nästan roligare än egyptiern.

Svulst är ett roligt ord.


Oops. Snart ska jag ha möte och inte ett papper är i ordning. Imorrn ska jag till Trollhättan. Är du från Trollhättan och vill underhålla mig i nån timme mellan fjorton-femton imorrn så är det helt okej.

Puss!

Miriam Makeba - The Click Song

För att jag minns när jag hörde den första gången. Då var jag en onge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0