Fin och supergullig

Sexhundrafemtiofem.

Igår var vi på möte. Det var helt... Så jävla tråkigt. Två och en halv timme av mitt liv, helt bortkastat! Roligast var i pausen när Anna vände sig emot mig och sa "Va fan är det här?! Varför ska det vara ett sånt JÄVLA töl?!". Tänk att en renovering kan göra folk så upprörda. Och jag som tycker att jag har haft för mycket fritid den senaste veckan.

Efter mötet var jag i desperat behov av Pepsi för att lugna mig efter att jag slösat bort så mycket viktig tid av mitt liv. Vi gick hem och äntligen fick jag se I am Sam som alla bara "Ååååh, har du inte sett den? Det måste du göra!". Okej. Den var väl fin och supergullig men är det inte lite väl fånigt? Nu har jag sett den iaf. Nästa projekt är Horton hears a who som jag har längtat efter. Andra filmer som är med på min vill se och vill se igen-lista är

1. Baader Meinhof Complex
2. How to lose friends and alienate people
3. Burn after reading
4. W.
5. Young at heart
6. En lanthandel i Provence
7. Napoleon Dynamite. När ska jag få tillbaka den?

Och så vidare. Och Låt den rätte komma in för att jag inte orkade läsa boken. Och för att vi ska åka till Rumänien och träffa riktiga vampyrer.

Jag borde verkligen diska.

Puss!

Invasionen - En gång till

För att det är roligt att de "Vi byter väl namn då!" och sen... "Ska vi inte sjunga på svenska.. eller?".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0