Så jävla bra. Helt fantastiskt faktiskt.

Sexhundrafyrtiosex.

Vet ni vad som är helt jävla fantastiskt? Tiger Lou ska på turné. Bandet som kan vara det bästa som finns. Tiger Lou kan man och ska man alltid lyssna på. Helt jävla fantastiskt. Ja, man får svära så bra är det.

Annat som är bra är att jag ska på intervju till veckan. Inte som i att jag ska intervjua. Utan i som att jag ska bli intervjuad. För ett jobb. Spännande!, tänker ni. Spännande!, tänker jag. Fy fan vad bra, tänker jag också. Ja, man får svära så bra är det.

Annat som är bra är att vi uppdaterar badrummet. Vi har köpt ett svart duscdraperi. Sjukt deprimerande, sa jag men gick ändå med på det. Sen ville han köpa ännu mer svarta grejer. Tvålkoppar och handdukar och dret. Okej, sa jag. Om vi köper saker i färg också. Ja. En grön och en lila handduk också. Nu känns det bättre.

Snart ska jag jobba. Med Tomas. Jag ska prata lite med honom om vampyfjärilen, för den var på tapeten på radion igen häromdagen. Tomas är rädd för vampysfjärilen. Det är mitt fel. 

Puss!

Tiger Lou - The Loyal

För att jag kan lyssna på Tiger Lou i tjugofyra timmar. I ett sträck.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

han spelade inte hurricane gilbert :( och inte brännö serenad heller. men däremot spelade han gårdakvarnar och skit för en gångs skull så det var ju finfint. skitbra med intervju ju, lycka till!

2008-09-27 @ 12:21:31
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0