Han hade fel på hypofysen

Sjuhundrafjorton.

Värmlands Folkblads aprilskämt är det bästa idag. Hittills! En artikel där "Mållgan" träder fram för han har så dåligt samvete för det som hände. Kanske lite jobbigt om det visar sig att det inte är deras aprilskämt :D.

Idag har jag varit supereffektiv och fått jättemycket gjort. Förhoppningsvis kommer jag att kunna vara ledig hela fredagen. Först såg det ut som att jag inte skulle kunna vara ledig alls under fredagen, sen jobbade jag nästan ihjäl mig och då verkade det som att jag kunde ta halvdag ledigt.. men nu.. nu tar det sig och börjar gå mot heldag igen.

Idag måste man ha solglasögon. Jag ser ut som Tom Cruise i Top Gun när jag har den här korta frisyren och mina favoriter pilotisarna. Bara för det bjuder jag på den roligaste reklamfilmen på länge;

<object width="500" height="405"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/54iAkkjsfrA&hl=sv&fs=1&rel=0&color1=0x234900&color2=0x4e9e00&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/54iAkkjsfrA&hl=sv&fs=1&rel=0&color1=0x234900&color2=0x4e9e00&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="500" height="405"></embed></object>

Tycker ni inte att den var bra så är ni värdelösa.

Puss!

Two white horses - Good times are gone forever

För att jag är så simpel och bara tar det som dyker upp på radion. Egentligen tycker jag ju att Two white horses är äckligt överskattade och överhajpade. Egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0