Ibland är det svårt att bo i Stockholm

Sjuhundraarton.

Roligast med hela helgen kan ha varit när jag rullade en bajskorv av resterna av min negerboll. Christian blev förskräckt. Jag såg i hans blick att han tänkte att "varför måste hon vara så jävla omogen?" men ur hans mun kom "men va faan Jessica....". Jag tog kort på bajskorven. Ni ska få se den nån dag. Kiss-och bajshumor är min favorit. Hur kan man inte tycka att kiss och bajs är roligt? Det är speciellt roligt när saker som inte är i närheten av att vara bajs ser ut som bajs. Som negerbollar. Som är så goda. Det är helt otroligt att de kan se ut som något så äckligt som bajs.

Mer roligt var att det skedde en grab and run-kupp precis när vi skulle käka frukost. Tokar som kör in en bil i juvelerarbutiken och tar det de kommer över. Poliser överallt. Undrar om de kom undan. Vem gör en grab and run? Någon som är väldigt desperat. I det här fallet kanske en crash-grab-and-run.

Tiger Lou var ju helt tokgrymt bra som vanligt. Jag fick höra alla favoriter och det var fint när Christian, snart trettio, skrek i mitt öra att "FY FAN! DET HÄR ÄR JU SKITCOOLT!". Tur för honom att han tyckte det. Eller rättare sagt; jag har sagt det hela tiden, att du skulle gilla det. Jag gick till merch och skulle köpa en skiva. Killen hade inte växel och jag bad Christian om växel.
Merchkillen: Ja, ni löser väl det där sen.
hogie: Ja, han får ligga med mig sen.
Massa människor som skrattar. Men han fick inte ligga med mig. Hahahahahaha... ondska.

På torsdag ska jag och Ralle gå på Rocky Horror. Det ska bli kuuuul. Upptäckte att min gamle kamrat Emelie är med. Visste väl att det skulle bli något artistiskt av henne, så som hon brukade dansa och skaka rumpa till Grease-låtarna.

Påsk är bra! Sol och roliga fjädrar!

Puss!

Simon Norrsveden - Stockholmssången

För att jag tamejfan älskar den låten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0