Så går en dag från vårt liv och kommer aldrig åter

Sjuhundrasjutton.

I går fick jag träffa Benny, Liv och Love. Det var bra. Mitt i allt kaos fick jag ta en paus. Med Benny, Liv och Love. Då kändes det helt okej att jobba till sju.

Har flera gånger fingrat på Om Jesus nu. Varför köper jag den inte? Är jag rädd att Jonas Gardell ska få mig att förstå nåt. Jag trivs ju trots allt ganska bra med att vara agnostiker.

I dag drar vi. Från den här Karlstaden. Trodde att jag skulle hinna få iväg alla handlingar i går så att det kunde vara ganska lugnt på måndag. Men nej. Hoppas att Tiger Lou kan göra så att det känns bättre. Antagligen. Jag har en Tiger Lou-trumpinne hemma. Det var tider det!

Nu ska jag göra saker. Åka från jobbet till exempel. Här blir det inte mycket mer gjort ändå.

Puss!

Four Tops - Reach out, I'll be there

För att det inte görs längre.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

jag var och tittade på jonas gardell igår i domkyrkan när han pratade om böckerna det var muy intressant och muy roligt och jag tycker att du ska slå till! gör't!

2009-04-03 @ 13:38:43
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: hogie

Eller hur borde jag det? Stod och fingrade på böckerna i bokhandeln under helgen, men inte slog jag till. Jag ska göra det. Under den här veckan. Det är ju trots allt passande påsk-läsning. Borde vara i alla fall.

2009-04-06 @ 10:51:13
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0