Ser björnen snäll ut?

Sjuhundrasexton

Typ tio minuter efter det välkomna sms:et jag fick igår så stack jag iväg och inhandlade biljetter till Tiger Lou. Hoho. Så då måste Christian följa med vare sig han vill eller inte. Eller så får jag väl gå själv... och ge den andra biljetten till en uteliggare som kan följa med som förkläde.

I morse ringde Benny och pratade i tvåhundratjugo. Det händer så spännande saker som har med rovdjur att göra så man nästan kryper ur brallorna. Ska man vara aktiv i föreningsliv så måste man verkligen ha järnhandskar. Folk är odrägliga, egoistiska och ibland så jävla ointelligenta så man undrar om de inte föddes i stallet. Vad som är ännu roligare är ju att de tänker exakt samma saker om en själv. Det går liksom aldrig att mötas nånstans. Det här händer överallt hela tiden i var enda förening. Undantag! Jag satt med i.. elevkårer i samverkan eller nåt sånt, och där var alla - hör och häpna - vänner. Ingen pratade illa om någon annan och alla ville samma sak. Göra världen till en bättre plats. Det var så fint. Det var tider det.

I morrn flyttar Barbro och Gibson till syrran över helgen. Får se om de har några svansar kvar på söndag eller om Tindra har ryckt av dem och kokat soppa på dem. Hon är lite som den onda dockan så man kan aldrig veta. Önskar att jag också hade ett yttre som gjorde att jag kunde manipulera folk. Vifta lite med ögonfransarna och chop chop så har du det du vill ha. Fantastiskt.

Puss!

Vv Brown - Crying blood

För att det är så niggah-motown-tjugohundra. Jag älskar Motown. Har redan spelat sönder Motown 50.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0