Stefan Liv är homosexuell?

Sjuhundratjugoett.

Igår fick jag ont i bröstet av all hockeyspänning. Även om hockeyn var rolig så var det roligast när flat-Malin vrålade "STEFAN LIV ÄR HOMOSEXUELL! HOMOSEXUELL! HOMOSEXUELLl!".  Och när man trodde att det inte kunde bli roligare så skrek hon det i Isacs röstförvrängare. Det är kul med självdistans.

Imorrn ska vi på Rocky Horror! Till en början var det jag och Ralle men nu ska Sofia och Linnea med också. Det tycker jag är bra. Igår kväll somnade jag med ett leende på läpparna när jag tänkte på vilken rolig blandning vi är. Jag, Ralle, Sofia och Linnea.

Idag ska jag göra klart tre powerpointpresentationer. Powerpointpresentationer. I regnet. Jag gillar regn så det är bara bra. Det är faktiskt ösregn. Powerpointpresentationer. Oj. Nu kom jag på att jag måste gå och kolla så det finns någon projektor som funkar. Tuuuur att jag kooooom på deeeeet....

Puss!

Florence Valentin - Spring Ricco

För att jag längtar efter att se dem live.

Kommentarer
Postat av: Fedt.

det är alldeles alldeles för lite bilder i din blogg.

2009-04-17 @ 18:10:51
URL: http://bastard.blogs.se
Postat av: Fedt.

det är alldeles alldeles för lite bilder i din blogg.

2009-04-17 @ 18:11:48
URL: http://bastard.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0