Det gör förbannat ont, till och med

Sjuhundranittioett.

Jag har ont i min mun. I min käke. Nu fick jag nog och ringde tandläkaren. Jag skyllde på en visdomstand. Kanske att det är visdomstanden också men till slut så....

hogie: Mjaaa.. mjoo.. jag har ju en bettskena... kanske att jag ligger och pressar på natten...?
Lotta Tandsköterska: Använder du den då?
hogie:.....nej...
Lotta Tandsköterska: MEN JESSICA!
hogie: Den är ju läskig! Tänk om den åker ner i halsen!

Och så vidare. Hoppas det är därför. Hoppas att jag inte måste skäras i tandkött och grejer. Har ni testat en bettskena nån gång? Jösses. Den första jag hade var gjord av hårdplast. Ja, hårdplast. Nu kan ju tänka er hur skönt det var. Efter några år fick jag en i nåt mjukt material. Men ändå. Hur skönt är det? Inte ett dugg. Dessutom intalade jag mig att de hittade på att jag låg och tuggade på nätterna. Nu känner jag att det kanske inte alls var hittepå. Jag vet inte ens var bettskenorna är. Kanske att jag har slängt dem. Den hårda vet jag att jag har slängt. Jag hatade den och jag har för mig att jag begravde den djupt under jord.

Min tandläkare hade slutat så jag skulle få gå till någon annan. Tur. Den tandläkaren jag fick efter den jag alltid har haft var ung och ganska snygg. Det vill man ju inte att ens tandläkare ska vara. Tror att jag ska till Tårds tandläkare imorrn. Tård säger att den tandläkaren är bög. Undrar hur du vet det....?

Nu ska här göras utskick.

Puss!

Tutankamon - Have you ever been in love

För att den inte är med i introtävlingen.

Kommentarer
Postat av: Tård

Jag tror inte att min käre homosexuelle, (fundera på det du!) tandläkare är kvar! Fick någon psykos eller nått. Jag har en trevlig kvinnlig tandläkare från något öststatsland som är mycket bra.

2009-08-26 @ 20:19:11
Postat av: hogie

Nej, för det var min tandläkare som fick en psykos! Men han kom tillbaka efter den, och sen slutade han. Minns när han nästan fick en psykos när du var med. Sen fick du nästan en psykos också. Och sen fick jag nästan en psykos och sen fick nästan Mård en psykos och sen... Sköööja. Nästan iaf. En gång fick jag en leksak på Svahns efter ett tandläkarbesök. Fast det var ju av mormor förstås. Hon utan psykosen. Hon med tålamodet.



Jag ska ha din. Jag vet'et, jag bara vet'et (hon sa ju hans namn så det var ju inte så värst svårt att förstå).

2009-08-26 @ 21:38:48
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0