Du måste visa dem vem som är vuxen

Sjuhundraåttioåtta.

Det finns alldeles för många som ljuger. Det är alldeles för många som ljuger och som tror att andra inte ska märka något. Det är konstigt. Jag tror att jag kanske har en lögnarradar. Sluta ljug! Det funkar liksom inte.

Nu ska jag snart gå hem. Är lite orolig för att Barbro ska ha bitit hål på nätet och kastat sig ut. Hon satt och gnagde på det imorse när jag skulle gå. "Gör det inte!" sa jag till henne, men jag har lite svårt för att lita på Barbro.

Puss!

bob hund - Bli aldrig som oss, bli värre!

För att ordförandegubben sa att jag var tvungen att vara vuxen. Sen skrattade han och sa "de får göra va fan de vill med den där lokalen". Han är rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0