Inihelvetesjävlaont

Sjuhundranittiotvå.

Det gör så inihelvetesjävlaont. Det var köttfickan över visdomstanden. Precis som det var på den förra tanden som ville upp. Kan ni inte bara ta bort dem? bad jag. Men nej, det fick vi se om några år. Jag är så ung så... Om sex år blir det aktuellt om det någonsin blir aktuellt.

hogie: Men när jag hade Gunnar så ville han ta bort dem för flera år sen...?
Tand-Per: Jaha... Ja du ser! Han kanske hade någonting i det!

Eh, ja? Nåväl. Han fick väl köra ned sin spruta och gegga omkring. Det gör så ooooont. Den här gången var sju resor värre än när jag gjort det de andra gångerna. Jag fick göra det ett par gånger med en annan visdomstand. Ta bort dem, kanske? Enligt honom så gör det så inihelvetesjävlaont nu för att den är på väg upp. Den har ju varit på väg upp i flera år... Varje gång jag varit hos tandläkaren (jag går en gång om året) så säger de "Jaha du! Dina visdomständer är på väg upp!". Hur många år kan det ta?

Jag ska snart gå hem och gråta. Eller inte. Det gör så ont så man inte vill gråta, utan man är mest bara arg. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr liksom. Och borsta tills det blöder. Galning! "Du måste borsta hårt! Så hårt att det börjar blöda!". Det låter bra. Inte ens värktabletter sa de något om. Bara blod och smärta.

Förresten så tror jag inte han är HOMOSEXUELL. Lite gay. Men jag tror mer att han bara bejakar sin feminina sida.

True Blood? Jag vet inte. Jag gillar ju när det är töntigt och sci fi... men.. Det ballar ur. Får ge't några avsnitt till.

Huuuungrig... Jag kommer aldrig kunna äta fast föda igen... Det är så synd om mig! ÄLSKA MIG!

Puss!

bob hund - Düsseldorf

För att jag inte orkar tänka.

Kommentarer
Postat av: Matilda

nämen STACKARS!! fy, låter inge kul alls!!

:-(



ja visst har de väl underbara saker!! och ja, de jobbar väldigt mycket med rättvisa och dylikt. kolla in deras hemsida, där står det lite om det! under "about us" finns det några punkter.

det är ett toppenföretag!

2009-08-27 @ 12:29:04
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Matilda

oj, glömde svara på din förra kommentar!



haha, nej vi är inte så täta i åldern (vet inte om jag ska ta det positivt eller negativt.. haha)

jag är 25, linnéa fyller snart 20, och julia är 13. så vi har lite längre hopp än er.

jullanbullan är en riktig sladdis! :-) började 7:an i veckan... haha!



föreläsningen om syskonskaran lät superintressant! hade jag gärna gått med på! :-)

2009-08-27 @ 12:32:58
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Kaka

haha gunnar! Han hade jag med! Galning :S

2009-08-27 @ 23:16:04
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: hogie

Kaka: Ja men han var så roooolig! Jag kommer ihåg sista gången jag hade honom. Han lutade sig över mig och "Jessica. Det här är sista gången du kommer ha mig som tandläkare". Helt superdramatiskt förklarade han att jag absolut kommer få en ny tandläkare som är minst lika bra :D

2009-08-28 @ 12:31:06
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Men. Jag frågade när mina visdomständer skulle ha kommit upp klart, för jag är less på att få ont lite nu och då när de bestämmer sig för att röra liiiiiite på sig. Då sa hon "de kommer nog inte upp mer än sådär" och "det går att skära bort tandköttet som täcker dem så slipper du dina bekymmer". Vad är det för fel på dig som inte får skära bort tandkött...?

2009-08-30 @ 19:10:58
Postat av: hogie

Kamilla: Jamen, skära bort lite tandkött! Det har inte ens någon nämnt för mig att man kan göra. Det borde ju vara en bra grej. Idag sa tandläkaren "antingen så kommer den upp eller så kommer den inte upp. De andra kommer i alla fall inte upp mer". Sen sa hon att jag fick bestämma själv om jag vill ta bort den. MEN... blir det mer problem så ska jag fråga om de inte bara kan ta lite kött. För det är ju köttet som är problemet. Som vanligt. Som med det mesta.

2009-08-31 @ 21:09:54
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0